چگونه برای کوچک کردن کیست در PKD در یک راه طبیعی
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه برای کوچک کردن کیست در PKD در یک راه طبیعی

من یک بیمار بیماری کلیه پلی کیستیک هستم و من شنیده ام که طب چینی می تواند کیست به طور طبیعی کوچک، است که قابل اعتماد؟ اگر بله، چگونه؟
در واقع، طب چینی انجام می تواند کیست در یک راه طبیعی کوچک. با این حال، تمام داروهای چینی در کاهش کیست موثر است. برای وضعیت شما، من توصیه میکرو چینی Osmotherapy پزشکی است که یک نوآوری از سنتی چینی گیاهان دارویی Mediicne، می تواند بیماری خود را از بدتر شدن جلوگیری می کند. چه چیزی بیشتر، شما می توانید کیست های کلیه خود را بدون آسیب بیشتر به کلیه ها و سایر اندام های کوچک.
چگونه می توانید پزشکی میکرو چینی Osmotherapy کوچک شدن کیست در PKD؟
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy درمان محافظه کارانه بدون پمپاژ مایع و یا از بین بردن فشار است. این نوع از برنامه های خارجی در پشت است. طب چینی ها را به یک هزارم اندازه اصلی آن را میکرونیزه. با عمل مایکروویو، دارو را به ضایعات کلیوی طور مستقیم از طریق پوست و کانال نفوذ. ما با استفاده از میکرو چینی پزشکی به گسترش عروق خونی، افزایش سرعت گردش خون در کیست دیوارها، و بهبود نفوذپذیری کیست بنابراین ساخت کیست کوچک و کاهش است. آن را گسترش سلول های اپیتلیال مهار، به طوری که ترشح مایع کیست کاهش خواهد یافت. زمانی که فشار داخلی از کیست کاهش یافته است، اندازه کیست به تدریج کوچکتر می شوند، در نتیجه تسکین فشرده سازی از بافت های اطراف، بهبود گردش، و مسدود کردن پیشرفت فیبروز کلیوی. علاوه بر این، کیست بسیار آسان است پس از ناپدید شدن عود نیست، و علائم به طور کامل ناپدید می شوند. عملکرد کلیه نیز بهتر خواهد شد.
اگر شما علاقه مند در این درمان هستند و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان PKD، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 119
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 25 دی 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: